bealiciious

Alla inlägg under juli 2010

Av Bea - 31 juli 2010 15:58

 


Ledsen för dålig uppdatering ... mkt jobb och annat roligt !

Varit iväg i Skövde en kortis idag , kollade på min kusin när

han spelade match i amerikansk fotboll !! Han var skit duktig och

gjorde tre touchdowns :)


//Bealiciious

Av Bea - 29 juli 2010 18:38

 

Igår blev det riktigt bra party . Jag & Lolitha drog till Lilla London för lite för drickande . Mötte upp Jingryd och Dennis som vi tog med till Deep . Det var ganska dåligt med folk i början så vi blev lite otaggade . Så vi fortsatte vidare till Nivå . Svängde förbi Orgia  också och hälsade på några i baren och dj:n !


Blev en riktigt bra kväll tillslut :) Ikväll står valet mellan Deep eller Port Du Soleil ...


//Bealiciious

Av Bea - 28 juli 2010 09:57

   

Vad tycker ni om min nya klänning ? Från BikBok kommer den och jag hade tur , haffade den allra sista dom hade   

Av Bea - 28 juli 2010 07:40

Så , nu är jag hemma från jobbet . Blev en lååång natt !

Rosébaren är populär   

Vi brukar ha besök utav den berömda Göteborgs bloggerskan BabySeniorita. Även inatt var hon där . Super gullig tjej och väldigt trevlig   


När jag vaknar igen skall jag ta upp ämnet "Att inte kunna lämna ett dåligt förhållande" ...har mkt erfarenhet av detta !


Nu skall jag sova och få massa energi !!


//Bealiciious


  Baby Seniorita till höger .

Av Bea - 27 juli 2010 17:59

 

Som ni kanske inte vet så jobbar jag på en nattklubb på Avenyn här i Göteborg som heter Parken . Där är mina arbetsuppgifter väldigt

varierande , beroende på vilken kväll det är .

Jag började i garderoben där jag hängde in allas jackor ,

sedan hoppade jag därifrån och bort till entrén där jag

tog betalt för våra besökande gäster .

Det gav mig inte så mycket så därför sa jag till barchefen att jag ville in i baren och bli bartender . Han satte mig som diskare och barnisse . Till det fick jag även vara helrörs servitris . Så det är alltså det jag gör nu . Har fått hoppa in i baren några kvällar ibland så jag hoppas jag får vara där på heltid snart :)


Ville bara berätta för er vad jag jobbar med osv . Vet att det finns en del som har frågor ang. sånt här så ni är välkommna att fråga så mycket ni vill om ni undrar något :)


Kl. 20.00 börjar jag ikväll då vi har Rosébaren på Parken .

18+ är åldersgränsen , så ni som har ålder inne är hjärtligt välkommna !


//Bealiciious

Av Bea - 27 juli 2010 10:00

 


God morgon !

Nu kör jag igång bloggen på allvar ..fresh start lixom .

Det första jag tänkte ta upp är det osäkra stadiet man befinner sig i när man dejtar en kille .


Det känns som att det är mycket lättare för killen man dejtar än det gör för en själv ..Tjejer har mycket mer tankar om vad som blir nästa steg medan killen tar ganska lätt på saken . Eller har jag fel ? Vad tycker ni ?

Av Bea - 27 juli 2010 02:37

Då sätter jag igång med ett nytt försök till att blogga . Tog bort min gamla blogg för inte så längesedan men kände att något saknades . Att inte behöva ta kort varenda dag och att inte behöva komma på fiffiga inlägg var något jag saknade . Så vi kör igen !!


Welcome to my blog: "Sex , clothes and relationships" . Det är jag & staden ...


//Bealiciious

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En 19-årig Göteborgstjej som lever livet fyllt av vänner , fester , kläder och nattklubbsjobb . Häng på , jag vet att du vill följa mig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards