bealiciious

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Morning Sunshines !

Av Bea - 27 juli 2010 10:00

 


God morgon !

Nu kör jag igång bloggen på allvar ..fresh start lixom .

Det första jag tänkte ta upp är det osäkra stadiet man befinner sig i när man dejtar en kille .


Det känns som att det är mycket lättare för killen man dejtar än det gör för en själv ..Tjejer har mycket mer tankar om vad som blir nästa steg medan killen tar ganska lätt på saken . Eller har jag fel ? Vad tycker ni ?

 
 
Cajsa

Cajsa

4 augusti 2010 00:23

gud vad söt du var! :)
fin blogg också! :)

http://www.roflmao.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea - 7 september 2010 10:43


     Har umgåtts med Alex en hel del det sista , men idag har jag gjort mig tid för min allra bästa vän Lolitha . Hon kommer in till stan om någon timme , då drar vi till NK för en mocha latte och går runt lite på stan o kikar . Sen åker vi hem t...

Av Bea - 20 augusti 2010 17:10

      Bloggen blev visst inge vidare uppdaterad som planerna var från början .... Men så är det !   Åker i alla fall till England natten mellan söndag o måndag . Lääängtar sjukt mkt nu . Nästan två år sedan jag var där sist !   Ha...

Av Bea - 3 augusti 2010 17:50


    Hade tänkt träna idag på gymmet men denna veckan hade dom stängt för allmänheten pga senior VM eller what ever .. så det blev fika i stan istället o lite shopping . Detta hade jag på mig idag :) Boots: Din sko Shorts: Kommer inte ih...

Av Bea - 31 juli 2010 15:58


    Ledsen för dålig uppdatering ... mkt jobb och annat roligt ! Varit iväg i Skövde en kortis idag , kollade på min kusin när han spelade match i amerikansk fotboll !! Han var skit duktig och gjorde tre touchdowns :)   //Bealiciiou...

Av Bea - 29 juli 2010 18:38


  Igår blev det riktigt bra party . Jag & Lolitha drog till Lilla London för lite för drickande . Mötte upp Jingryd och Dennis som vi tog med till Deep . Det var ganska dåligt med folk i början så vi blev lite otaggade . Så vi fortsatte vidare til...

Presentation


En 19-årig Göteborgstjej som lever livet fyllt av vänner , fester , kläder och nattklubbsjobb . Häng på , jag vet att du vill följa mig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards