bealiciious

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

BOOTS !

Av Bea - 3 augusti 2010 17:50

    Hade tänkt träna idag på gymmet men denna

veckan hade dom stängt för allmänheten

pga senior VM eller what ever ..

så det blev fika i stan istället o lite shopping .

Detta hade jag på mig idag :)

Boots: Din sko

Shorts: Kommer inte ihåg

Tub topp: Vero Moda

//Bealiciious

 
 
Siri

Siri

4 augusti 2010 00:25

Är justin bieber död? Är det sant som dom säger att han dog i en flygolycka?
Find out on the blog!

http://russianfirefly.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea - 7 september 2010 10:43


     Har umgåtts med Alex en hel del det sista , men idag har jag gjort mig tid för min allra bästa vän Lolitha . Hon kommer in till stan om någon timme , då drar vi till NK för en mocha latte och går runt lite på stan o kikar . Sen åker vi hem t...

Av Bea - 20 augusti 2010 17:10

      Bloggen blev visst inge vidare uppdaterad som planerna var från början .... Men så är det !   Åker i alla fall till England natten mellan söndag o måndag . Lääängtar sjukt mkt nu . Nästan två år sedan jag var där sist !   Ha...

Av Bea - 31 juli 2010 15:58


    Ledsen för dålig uppdatering ... mkt jobb och annat roligt ! Varit iväg i Skövde en kortis idag , kollade på min kusin när han spelade match i amerikansk fotboll !! Han var skit duktig och gjorde tre touchdowns :)   //Bealiciiou...

Av Bea - 29 juli 2010 18:38


  Igår blev det riktigt bra party . Jag & Lolitha drog till Lilla London för lite för drickande . Mötte upp Jingryd och Dennis som vi tog med till Deep . Det var ganska dåligt med folk i början så vi blev lite otaggade . Så vi fortsatte vidare til...

Av Bea - 28 juli 2010 09:57


    Vad tycker ni om min nya klänning ? Från BikBok kommer den och jag hade tur , haffade den allra sista dom hade    ...

Presentation


En 19-årig Göteborgstjej som lever livet fyllt av vänner , fester , kläder och nattklubbsjobb . Häng på , jag vet att du vill följa mig ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards